Om oss
Hem
Om oss
Våra tjänster
Arbetstillstånd
Kontakt
Hem
Om oss
Våra tjänster
Kontakt
REKE CONSULTING AB
grundades år 2012 med målsättningen att hjälpa verksamheter att hantera processer mot myndigheter och främst arbetstillståndärenden.
Med åren har verksamhetens tjänsteerbjunde vuxit och idag kan vi hjälpa din verksamhet inom fler områden än bara arbetstillstånd.
Det här kan vi hjälp dig med
Våra fem grundläggande värderingar
1.
Vi ska kunna erbjuda våra kunder en bred pallet av tjänster som bidrar till våra kunders utvekling och bidrar till verksamhetsnytta
Värdeskapande
2.
Vi strävar efter ständiga förbättringar för att effektivisera
och utveckla verksamheten och vårt erbjudande
Affärsmässiga
3.
Vi bemöter kunden med respekt, är enkla i vår kommunikation och lyhörda.
I varje möte är vi engagerade och lösningsorienterade
Kundorienterade
4.
Vi är kreativa, modiga och nyfikna.
Vi vågar utforska nya idéer för att utveckla verksamheten
Innovativa
5.
Våra kunder ska känna att här finns en trygg partner som arbetar transparent med kundens bästa som första prioritet
Trygghet