Om oss

REKE CONSULTING AB grundades år 2012 med målsättningen att hjälpa verksamheter att hantera processer mot myndigheter  och främst arbetstillståndärenden.


Med åren har verksamhetens tjänsteerbjunde vuxit och idag kan vi hjälpa din verksamhet inom fler områden än bara arbetstillstånd. 

Våra fem grundläggande värderingar

1.


Vi ska kunna erbjuda våra kunder en bred pallet av tjänster som bidrar till våra kunders utvekling och bidrar till verksamhetsnytta


2.


Vi strävar efter ständiga förbättringar för att effektivisera

och utveckla verksamheten och vårt erbjudande

3.


Vi bemöter kunden med respekt, är enkla i vår kommunikation och lyhörda.


I varje möte är vi engagerade och lösningsorienterade 

4.


Vi är kreativa, modiga och nyfikna.


Vi vågar utforska nya idéer för att utveckla verksamheten

5.


Våra kunder ska känna att här finns en trygg partner som arbetar transparent med kundens bästa som första prioritet


unsplash